Såg att det nu finns en app för bloggplatsen, och jag som hade startat på ny kula! Men jag måste erkänna att det är i min gamla blogg jag trivs bäst. Att det kan vara så. Men när jag skriver på den nya så känner jag att det inte är där jag hör hemma. Jag tyckte alldeles för mycket om originalet. Så nu krånglar jag till det för er och byter tillbaka. Jag finns nu mer på chivia.bliggplatsen.se. Men jag kan ju passa på att berätta om min dag här en sista gång. Var ledig idag innan jag går på och betar av sex på rad. Så jag sov till nio, gick upp och tog det väldigt lugnt tills Jonas kom hem vid tolv. Då åkte vi till maxi och handlade med oss halva butiken hem. Helt sjukt så mycket vi köper när jag ser andras kylskåp och kundvagnar, med tanke på att vi bara är två då. We like our food! Sen lagade jag mat tills imorgon och slängde ihop (det lät enkelt va? det var lite mer jobb än så kan jag lova) en daimbrownie att bjuda på till fikat på jobbet imorgon. Och Jonas tvättade golven för första gången på tusen år så det var väldigt välbehövligt. Sen gick vi till stan och mötte Simon och Frida för att köpa kinamat. Vi har tittat på en skräckfilm och ser nu på en parodi. Jonas och Simon valde film och det märks för vi hör knappt filmen för att dom skrattar så. Och här sitter jag och skriver så det säger ju en del!

Det var alles, vi ses på chivia.bloggplatsen.se!

20120907-224500.jpg

20120907-224505.jpg